Jaku Pemuka

Pemuka Jaku

Jerpan nya jaku pandak dikena madahka reti jerita pandak. Semua jerpan tau digaga kitai ngagai dua bagi. Sebagi nya ensera tuai, lalu dikumbai cherita asal belalauka litericha rayat, lalu sebagi nya ensera kelulu, tang tau pulaika pelajar.

Nyadi jerpan dalam blog tu endang utai kelulu kena niu pendiau enggau ulah orang ke dulu menya enggau kitai kemaya hari tu kelimpah ke mantaika cherita asal. Semua jerpan ditu endang digaga nelusur ulah enggau pendiau kitai mensia tauka jelu nguan dunya. Nya alai juluk ati ke mantaika cherita tu, ukai semina awakka dibacha ngasuh ati geli ngambika ketawa, tang digaga nyadi lalau sereta dikena ngulihka penemu. Laban sekeda kelulu leka ensera enggau sindir leka cherita tau nyadika tenggau kena nyeremin pendiau enggau ulah mensia siku-siku, lalu ari nya kitai tau ngelengkaka ulah ke enda betuku, lalu megai pengawa ke menyana.

Thursday, March 22, 2012

Pengidup Aku nyadi Artis


Aku agi ingat maya nya taun  1987. Aku agi ulih tuchum lelegup lebuh nganti penatai limo ngambi aku. Aku enda tau mandangka diri ringat, mua masam baka buah maram. Nya siti ari atur dalam pengidup dunya artis. Ya kitai kala ninga bala artis ke rindu ngagai perangai ke enda manah – enda ibuh aku nyebut ditu nama sida nya – tang aku ukai baka sida. Orang mayar duit laban deka ninga aku belagu, deka meda aku. Sida deka ninggalka pengidup sida ke enda nyamai sementara aja. Nyadi aku mih dikearapka sida meri sida pengelantang mimit sereta merindang sida. Nyadi chara ke pengabis manah nya meri sida tuchum, tuchum, tuchum!
Aku pansut ari limo ke chukup iya besai (mesti beterima kasih ngagai sida ke ngatur program) laban baka selama, bala peminat nyau baka semut nutu gula begelumu deka meda aku. ‘Peminat aku udah datai!’ ku aku nelai siku ari PA.
Sida lalu ngangau nama aku lalu nangkap gambar aku. Aku endang arap deka bejaku enggau tiap-tiap iku peminat aku. Aku deka manchar sida enggau lampu pengerindu, kelebih agi ngagai bala indu dara di luar din. Aku deka madah ngagai sida; ‘Agi bedau laun alai kita ngulihka juluk ati, utai ke dimimpika kita. Dulu munya aku betaun-taun aku merinsa deka nyadi artis, labuh tepelichuk enda mujur keterubah suba. Tang aku liat ati, enda mudah mantul ngapa. Peda aku diatu!
Tang aku enda ulih ngaga semua utai nya; jam serekat amai. Aku seruran dibai enggau baka penglengkas datai ke aku nyau nadai sempat nyain otograf. Nya alai aku mandangka pengerindu aku ngagai peminat ngena chara bukai. Aku nentuka tiap-tiap kali sida nangkap gambar aku ngena baju ke bebida. Ngena chara nya baru penatai aku dipeda bisi penyelai. Special.
Balai alai konsert nyau penuh dedat. Aku masuk enggau penuh temegah ati. Aku ngasaika semua orang ke meda aku nyau baka ke udah kena puchau; mata semua merening ngagai aku. Udah nya aku lalu niki ke panggau. MC lalu ngelaluka penatai aku ngagai bala mayuh; lalu nyebut ...Uchu Tedung.
Palui! Aku udah lama nadai ngena nama nya agi kenyau udah glamor tu. Enda patut iya enda ninga bala peminta ngangau aku Teddy!  Teddy! Teddy! Lagi asai bala sida ke ngaturka program. Lagi mih aku nganu sida.
Tang aku enda ulih – nadai daya! – awakka aja utai tu ngachau mood aku malam nya. Pengawa merindang tetap dipejalaika...  

No comments:

Post a Comment